Adababy boynunda boğma ve 15 gün suda kaldığı ayağındada kırık olduğu tespit edilmiş… söyleyecek bişey bulamıyorum gerçekten kopsun kıyamet o melek ne yaptı ki böyle ölümü haketmiş olabilir
Ayselisali Adababy çok üzgünüm çok nasıl kıyabildiler masum meleğe 15 gün suda kaldıysa o kadr arama çalışmalatı yapıldı neden bulunamadı çok tuhaf çok
parlakcocukveanne Adababy Allah’ım ya bildiği gibi yap bunu yapanları o cana kıydınız bu şekilde küçücük bir çocuk ya
Adababy Ayselisali üzerni taşla kapatmışlar doğal taş gibi duruyomuş bide narinin cüzü ve terlikleride cuvalın içindeymiş 19 gündür kayıp ve 15 gün suda kalmış 4 gündür nerdeydi peki cesedi
Ayselisali Adababy umarım bunu yaşatanlar en ağır cezaları alır artık aklımızı kacırcaz çocuklarımız yarınları ne olacak Allah yavrularımızı korusun çok zor çok
bilemedimya Adababy terlik narine aitmiş annesi onun terlikleri değil demiş yanlış mıyım yanlışsa düzelt öyle biliyoum cunki O zmn annesinin de parmağı var işin içinde
Adababy parlakcocukveanne insan sevmeye kıyamaz maşallah çokta güzel en güzel yaşlarıydı güzel narinin😢
Birdunyabircennetannesi Can çekişe çekişe gebersin bunları yapan Yalvarsın beni öldürün diye Allah belalarını versin söyleyecek bir şey bulamıyorum artık Çocuklara dokunan eller kopsun !
ArsAyz 1prensesannesi1 Bence anne suçsuz ya. Amcayla narinin abisini öne atan anneydi zaten. Amca, abi kuzenlerle alakalı bişey bekliyorum. Anne çıkarsa işin altından çok üzülürüm 😒
tugceo92 1prensesannesi1 cnn izlerseniz hakim amcaya sormuş narin senin kızın mi diye. Kesin öyle cikicak. Yazık olan masum yavruya oldu pislikler
Adababy ArsAyz bence anne var o programda vs hiç inandırıcı gelmedi bana göz yaşları .. yani allah korusun benim başıma öyle bişey gelse ben konuşamam bile kahrolurum ama o kadın çok yapmacıktı
Sare-10 ArsAyz bence narının erkek kardeşi aıle herseyınbılıyor artık ne olduysa kızım öldü oğlum kalsın mantığı var bir anne başka türlü nasıl susar ama donuyorum o yana bu yana hangı annenın ölüsünü bıle öyle bır yere o sekılde gömülmesıne razı olur çok karışık bır olay neresınden tutarsa tutulsun fikir üretemiyorum bılenler konuşsa bıraz vıcdanları rahatlar yoksa nasıl uyuyo nasıl yemek yıyolar
karan0772 ArsAyz bende öyle düşünüyorum ya annenin parmağı olsa neden o kadar duyursun ki saklamaya çalışrdı medyaya bu kadar yansıtmazdı yani enazından böyle düşünüyorum çünkü anne ya anne evlat bu Başka hiçbişeye benzemiyor
ikiprensannesi_gul Adababy Bu gün yine hüsran dolu benim için ve psikolojik olarak travma yaşıyorum güzel ülkemde ne zaman bir çocuk haberi alsak aklıma hep en kötüsü yaşandı daha mı kötüsü diyorum 😔hep en kötüsüyle karşılaşıyorum gibi en vahimide bu olaylar asla bitmiyo çözümü ne ne yapılmalı bence bunu hiç bir devlet büyüğü bilmiyo ne yapılabilir aklım almıyo artık… ah güzel yavrum neler yaşadın boğulurken öyle vahşice canına kıyılırken kelimelerin boğazımda düğümlendiği günlerden biri herkesten bi iddia bi söz bi paylaşım geliyo yalanıyla gerçeğiyle. Tek bildiğim gerçek narin içinde bişey gelmedi elimizden. O anneyede ne bilim diyecek söz bulamıyorum ya allahım kınamim diyorum ama lanet olsun senin gibi anneye ilk tvde gördüğümde vallahide billahide o göz yaşları tuhaf bir şekilde içime işlememişti hepte öyleydi. Umarım son olursun güzel kızım başka narinlerde böyle melek olmasın
Adababy ikiprensannesi_gul ahh ahh bacım vallahi billahi dicek o kadar söz var ama anlatacak hiç halim yok gerçekten kız annesi olarak o kadınjn gözyaşları bana hiç geçmedi bilmiyorum bildiği tek bişey var narin artık yok..
Biirbebekbirannee Adababy evimde bile yüreğimi vesvese sarıyor. Kafayı yiyeceğim. Hepimizin dünyasını kararttılar. Kaç sigara içtim dertten bilmiyorum bakalım bunlarjn altından neler çıkacak. Birazdan defnedilecek güzelim benim ah ah
Adababy Biirbebekbirannee narini aileye teslim etmemişler ki yarın sabah 8 de dayısına teslim edilecekmiş cenazeyi o alacakmış ekipler vermemiş güzel kızımızın cesedi
Demetbulut Adababy inanmıyorum ben bu rapora .. akla mantığa sığmayan o kadar şey var ki .. bizim ulkemizd adalet yok maalesef . Amca anne kuzen bir sürü kişi göz altına alınmış ama saliverecejler .. zaten unutmaya meyilli bir ülkeyiz başka birbgundem bulacaklar narinde Leyla gibi nice cennet kuşu gibi unutulacak .. bu arada Narin olayı da Dilan ve engin Polat kadar gündem olmayacak . Vahh benim güzel ülkem vahhh . Valla icimdejileri anlatmaya ne kelimeler yetiyor nede icimdekileri küfürsüz anlayabiliyorum .. neyse susayım ben 😞
Adababy Demetbulut bu polat saçmalığında gına geldi yaa sanki dünyayı fethetmişler gibi böyle kahramanca hareketleri yokmu çıldırıyorum aldıkları nefes bile boş bunların
Aptalllarsizi Adababy en ağır cezayı alsalar ne olur güzel devletimiz içerde bizim vergilerimizle karnını doyurmayacaklar mı artık idam gelsin köpekleri uyutuyorlar da bu canileri niye besliyorlar köpekler bu vahşiliği yapar mı
Adababy Aptalllarsizi keşke yayın yasağı gelmese keşke herkes herşeyi en ince detayına kadar öğrenseydide bak bakalım içerdede sağ kalabiliyorlarmıydı bu it soysuzlar
Elif1150Ecem Şimdi YouTube shorts da gördüm 😔 binlerce Diyarbakır li vatandaş narin için yürüyüşe çıkmışlar 🤦🏻♀️😔 giden gittikten sonra ne fayda…. kaç çocuğumuz böyle olacak 😢😭, yarın okula gidecekti şimdi mezara girdi suçsuz yavru….