TubaEgee Kızlar Kurutma Almayı Düşünüyorum ama yoğuşmalımı ısı pompalımı alayım ütü özellikli olmasını istiyorum
nsn24 TubaEgee ısı pompalı kullanıyorum alırken de çok araştırmıştım ısı pompalı olanlar tavsiye edilmişti genellikle. 1 yıldır Altus marka kullanıyorum memnunum.
mucizeolsuun Isı pompalı tercih edin bence ben bunu kullanıyorum ve çok memnunum yoğuşma bulunduğu ortamı sıcaklatıyormuş diye biliyorum