annekralicemerve 😂😂 Kulanıcı adımın hakkını veren çok kişi var dimi? 🤭 Çevremde bir çok kişi var sadece mama ile büyüten. Çok sevdiğim bir ablanın prematüre doğan, 1 ay kadar kuvözde kalan 2 çocuğu var. Şuan 7-10 yaşlarındalar. Ve anneleri otururken gelip gidip öpüp kokluyorlar. Ne oldu neden oynamayı bıraktın da geldin dedi annesi. Ve çocuğun cevabı neydi biliyor musunuz? Hiiiç sadece oyun oynarken bir çiçek gördüm. Onu sana koparmak istedim ama kıyamadım. Sonra düşündüm ki sen bu çiçekten daha güzelsin, ve gelip seni öpmek istedim. O sıra hamileydim. 7 yaşındaki çocuğun bu sözleri kulaklarıma kazınmıştı. Düşünebiliyor musun, bu nasıl bir anne sevgisi ❤️ Yani demem o ki, ne mama, ne meme. Sadece yeterli ilgi ve şefkat. Ayrıcaaaa zamanında annemizden terlik yesek bile anne diye ağlamaz mıydık? 🤭Gereksiz bir muhabbet olmuş size söylenilenler. İllaki benim de duyduğum çok saçma sapan şeyler oldu. Ne zamanki “aynen tamam haklısın.” demeyi öğrendim o zaman huzura erdim.