Ebrubulut Ben yaklaşık iki kıştır kullanıyorum.
Hergun değil ama hastalık baskiycak gibi olduğunda hemen veriyorum .
Öncesinde kızımın hep ciğerlerine iniyordu 2 senedir çok şükür havasız atlattık.
Beninstagramdan alıyorum kaytnatmadan mağarada bekleterek yapıyorlar