yuhumgeliy benim kızım 2.5 yaşında, geçen hafta başladı. İlk 2 gün 1er saat kaldı. Sonra yavaş yavaş arttırdık süreyi. Hatta ilk gün beni öylece bırakıp öğretmeninin peşine gitti 😆 Sadece cuma günü ağladı içeri giderken, onda da dank etti heralde burada uzun kalıyorum diyerek. Ama öğretmeni video attı sonra, gayet konuşup muhabbet ediyor, oyun oynuyordu, keyfi yerindeydi yani.
Mecbur olmasam bu kadar erken göndermezdim ama çalışmak zorunda olduğun için ve ailemden uzak bir şehirde yaşadığım için mecbur gidiyor. Gerçi ailem burada olsaydı da baksın istemezlerdim sanırım. Ama okulu çok sevdiği için içim rahat.
Ben öğretmenim, o yüzden gitmeden önce okulun ne olduğunu azıcık ucundan da olsa biliyordu. Başlamadan önce de sürekli anlattım, okula gideceksin kendi öğretmenin olacak orada arkadaşlar olacak oyunlar oynayacaksın etkinlikler yapacaksın diye. Ben yanında olmayacağım ama hep buradayım deyip elini kalbine koydum, beni özlersen böyle yap “annem kalbim seni özledim” de ben seni duyarım, ben de sana “yavrum kalbim seni özledim” derim diyerek aramızda bir şifre oluşturduk 🤭
Doğruya doğru, çocuğu öyle bırakıp gitmek zor. Onu ağlarken görünce kapıdan çıkınca ben de başladım ağlamaya 😆 ama küçük çocuklar daha çabuk alışıyor gözlemlediğim kadarıyla.