Sldmrt sizi çok iyi anlıyorum. Aynı seyler benim dört yaşındaki oğlumda da var. Duyguları anlıyorlar ama onları ifade etmek istemiyorlar. Yani oğlum üzgün olan birine gülüyor ama kendi üzgün olduğunda bunu üzülerek değil bastırarak ifade ediyor, bu da bazen öfke olarak çıkıyor dışarı bazen de susarak.
Ben çok küçükken fark ettim bunu. Muhtemelen altında başka sebepler yatıyor