Kizlar oglum 4 yasinda krese basliyor cuma bi tanisma falan oldu yarin tamamen basliyolar cuma gittgimizde ogretmenleri tren yapti katilmadi akli sürekli ordaki oyuncaklarda arabalardaydi oyun yeri saniyor sanki orayi gidip gelkesi icinde servise yazdirdik yarin biz götürcez onu ama dönüste servise binmesi gerektigini anlattm direk agladi hayir sen alcaksin beni diye söyleki bi kücük bebegim daha var o yüzden gidip gelmej cok zor birde serviste bizimle ayni binada oturan bir arkadasi daha var onu da cok seviyor konusturdum onunla binceksiniz servise diye tamam dedi ama gün icinde arada yinede okul lafi gecince hayir falan diyip aglar gibi yapiyo simdi sorum şu büyük ihtimal alisana kadar sorun yasicakmisim gibi geliyor belkide yoklugumu farkedince aglicak okulda belkide ben gitmek istemiyoruk dicek bu tür durumlarda nasil davranmaliyiz alismasi icin ürkütmemek icin bilgilerinize ihtiyacim var