Merhaba. 14 aylık bebeğim son zamanlarda gece genellikle aynı saatte ağlama kriziyle uyanıyor. Diş olduğunu düşünmüyorum. Yarı uyur şekilde kucağıma memeye asla gelmiyor. Kendini yatakta atıyor sağa sola. Bir süre sonra tekrar kendine geliyor. Bakışlarından anlaşılıyor. Öneriniz var mı?