Kızlar bebeğim 14 kg elimde hem 5 numara molfix cırtlı hemde külot bezi var 16 aydır hep molfix kullandım hiç sorun yaşamadım ama günlerdir her iki bezdede sürekli taşma oluyor hem gece hem gündüz bugün külot bez giydirdim kızım çömeldi parkta oynarken bir baktım çiş yapıyormuş resmen şortundan kenardan aktı ne yapmam lazım bilmiyorum başka bez markası da kullanmadım pişik yapar diye korkuyorum bir öneriniz var mı ?