Nhrnhr Merhabalar bebegim 5 aylik bu ay yavas yavas tadimlara baslayacagiz, ama catalla ezdigimde biraz puturlu kaliyor , sizler ne kullaniyorsunuz ? Bu mama pisirici makinalArdan kullaniyormusunuz ? Evdeki blendirda ayni islemi yapmaz mi ?🍼
Erencinarinannesi Nhrnhr 180 gün dolduktan sonra verin ki zaten pütürlü olması gerek yani ben o şekilde veriyorum ilerde de sıkıntı yaşamaması için yutmayı öğrenmesi için
Milaya Nhrnhr ben homend mybaby buharlı pişirici var onu almıştım indirimli 200 tl idi. Kısmetse yakında kullanmaya başlayacağız
bkt_srdr ek gıda için daha çok erken 6. ay bitmeden tadımlık bile vermeyin diyor doktorlar. ben o pişiricilerden hiç almadım
Nhrnhr bkt_srdr benim doktorum verebilecegimi soyledi ki ekgida vermek dedigim Gunde bir cay Kasigi tadim yapacak sadece
GizemDmlSak Pisirici almaya bence gerek yok ben tencerenin uzerine demir suzgeci koyuyorum altina su uzerinede kapak ayni isi goruyor tavsiyemdir catalla ezip verin sonra cok zor oluyor puturluye alisirmak ben hic pure vermedim direk puturlu verdim iyi pismis yumusacik olmasina dikkat edin gerisini onlar hallediyor zaten ek gida doktor onerdiyae sikinti yok ben 4 aylikken baslamistim 😊😊
OmerAda Kadıncağız başlamalımıyım dememiş ki.. sorulan soru hakkında bilginiz yoksa geçin gidin herşeye muhalefet olmak zorunda mısınız? Bende geçicem ek gıdaya yakında ama ben biraz pütürlü verme taraftarıyım sonra o sulu kıvama alışmasın diye cam rende yeterli olur diye düşünüyorum ama denemedim tabi 🙂
Nhrnhr OmerAda coook tesekkur ederim anlayisiniz ve cevabiniz icin 😊 keske herkes sizin kadar mantikli olabilse , sordugum konud bilgi almaktansa bicok sey soylenmis eeen mantiklisi sizin cevabinizdi tesekkurler 🥰
Nhrnhr guvesra erken baslamiyorum ki ekgidaya sadece tadim yapmaya baslayacak gunde bir cay kasigi tatlari deneyecek okadar
fatma1965 ben ek gıdalara 6. ay dolunca başladım, artık ek gıdalara 6. ay dolunca geçiliyor, daha önce başlanmıyor
Nhrnhr mugeturanoglu1 ben bilmiyorum ama doktorum biliyor ki bana soyluyor onu uygulayacagim bende tesekkurler