2ogullu1anne çünkü garantisi bitince bı sorun olduğunda dolar kuruypa bağlantılı işlem yapıyorlar yani daha pahalı oluyo bide artık makinelerin ortalama ömrü 10 yıl doğru ve güzel kullanirsan demişti kardeşim o da arcelikte çalışıyor. Sadece Bosch değil Siemens Samsung falan da ondan dedim