Oglumunannesiyim__ Oğlumu şuan uyutmaya çalışıyorum anne ben çok heyecanlıyım diyor 😂 ben ondan daha çok heyecanlıyım umarım her şey güzel olur öğretmenini arkadaşlarını sever bu okul ikimize de çok iyi gelecek inşallah
Tatlican Oglumunannesiyim__ Ayy bizimde 1.sınıf kizzz servisci bayan adini soyledi heycandan aninda unuttum😂Heycan stres bir arada
derinveberenada Oglumunannesiyim__ ahh bizde de var o heyecan 3,5 yaşında ben daha çok heyecanlıyım öğretmeni devamlı söylememizi istedi inşallah hepimiz için de süper geçer ya
nevermore Oglumunannesiyim__ ben de 3 yaş öğretmeniyim bu sene ilk defa ben de çok heyecanlıyım. Geçen hafta 5-6 tane ağlayan çocuğum vardı bu hafta ağlayan sayımız azalır umarım çünkü ağlayanı idare etmeye çalışırken diğerleriyle ilgilenemiyorum curcuna oluyor 🥲
Oglumunannesiyim__ Tatlican Allah yavrularımızı iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah Bahtı açık olsun ❤️💐
Oglumunannesiyim__ derinveberenada öğretmeniniz whatsAp grubu kurdu mu bizimki bugün grup açtı ama bilgi kirliliği olmaması adına sohbeti velilere kapatmak zorundayım yazmış biraz ona canım sıkıldı sadece kendi yazabiliyor
nevermore Oglumunannesiyim__ özel olarak cevaplayabilirsiniz öğretmeninizi ☘️ ben de grubu genel konuşmaya kapatıyorum yanıtları özelden veriyor velilerim.
marscicegi Oglumunannesiyim__ çoğu veli gruplari o şekilde oluyor bizim anaokulunda da öyleydi ama şimdi birincisi sınıf öğretmenimiz herkese açık yaptı , aktif kullanan birisiyim dedi dikkatli kullanalım grubu falan dedi bende açmasına şaşırdım hep tek yönetici yazan gruplarda olduğum için :)
derinveberenada Oglumunannesiyim__ evet kurdu sadece öğretmenimiz yazıyor özelden iletişim kurabilirsiniz benimle dedi
Oglumunannesiyim__ nevermore ay çok tatlısınız inşallah bizim öğretmenimiz de sıcak kanlıdır yarın tanışacağız nasip olursa ben kendim zaten çekingen bir insanım eğer öğretmen soğuk ters biri olursa hiç konuşamam 🤦♀️
Oglumunannesiyim__ nevermore sizin işiniz de zor biz evde 1 tanesiyle zor baş ederken sizde bir sürü çocuk ve hepsi emanet Allah kolaylık versin sizlere ❤️❤️🙏
Birdunyabircennetannesi Yaz_duru İlkokullarda da bazı durumlar olabiliyor Kreş bir okuldur kötülenecek bir yer değildir eğitim yeridir sosyalleşmeye ihtiyacı oluyor çocukların
Oglumunannesiyim__ Yaz_duru oğluma artık yetemiyorum etkinlik oyun bir yere kadar kendi yaşıtı çocuk istiyor onun gelişimi için çok iyi olacak alışmazsada alırım dünyanın sonu değil sonuçta
Birdunyabircennetannesi Oglumunannesiyim__ 3 yaşında 1 ay oldu başlayalı Yarın bizimde etkinlik var bende onu merak edip heyecanlanıyorum 🙊 Hala gitmekte zorlanıyor ama ayrılırken bizden 5 10 dk gitmek istememe serüveni yaşıyoruz Öğretmenlerini seviyor da işte bizimkinde sürekli sıkılma durumu olduğu için sıkıldı okuldan da 😅 Hayırlı olsun inşallah 🌹
Yaz_duru Birdunyabircennetannesi Birdunyabircennetannesi hmmm ben yinede küçük yaşta verilmesini doğru bulmuyorum kendi fikrim kreşe verenlerede saygı duyarım öyle uygun görmüşlerdir.
Birdunyabircennetannesi Yaz_duru 3 yaş çok da küçük bir yaş değil aslında Artık tam olarak akranlarıyla vakit geçirmeyi istediği yaş ve artık ebeveyn ne yaparsa yapsın yetemiyor akran istediği için