Bizim oğlan da 1 yaşında o da çok istekli şöyle ki bence boş vakitlerinizde alıp direksiyona kendi kucağınızdayken oynamasına izin verirseniz hevesini alır. Biz bi yere giderken ağlıyo istiyo mesela. Varınca oynatıcaz diyoruz susup bekliyo. Varınca da oynatıp sözümüzü tutuyoruz. 5-10 dk oynuyo sonra parkı seviyo gel parka gidicez diyoruz iniyo ağlamadan. Yani hevesini hiç almazsa ağlar. Müsait zamanlarınızda sık sık bindirin oynasın. Eşim kayınbabamın motoruna bindirip belki bir saat oynatıyo oğlumuzu. Yani bu takıntı değil erkek çocuğu bunlar çok normal. Hevesini almasına izin verin bence. Eşinizin işi varsa siz de yapabilirsiniz. Ben bazen arabanın anahtarını alıp kucağıma oturtup oynatıyorum oğlumu