Sibelcetinn Kızlar selaam regl günüm salı günü ben dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı sonradan pozitife dönen var mı aranızda arkadaşım öyle olmuştu geçen ay günü geçti ve hamile şuan sizlerded eböyle olan var mıı
Umutveannesi Sibelcetinn arkadaşım geçen hafta pazar test yaptı negatifti, pazartesi kan verdi ve hamile olduğunu öğrendi. Tam adet günüydü kan verdiğinde. Önce kana, sonra idrara karıştığı için idrarda çıkmaması normal oluyor