8 ay 23 günlüğüz dediğiniz zamanlarda yani 20 gün evvel diş çıkardı oğlum abartısız 20 dkda bir uyanıp emmek istiyordu. Normalde de 4-5 kez uyanır ama benim oğlum memede uyumaya alışık olduğu için destek istiyor her uyandığında. Sonra geçti o diş çıkınca ama şu an hem hasta hem de sanırım üst dişler geliyor..yine sürekli sakinleşmeden ağlıyor uykular felaket. Diş dönemi epey zor yani geçmiş olsun :(