Seftalikokuluhikayem20 Kimler nerden aldı neleri kaça aldınız fiyat market tavsiyesi verelim birbirimize 😊 Biz bugün migros dan çelik termos aldık 500 ml 189 TL fiyatı hanımlar
myarenb Seftalikokuluhikayem20 liste 3,5 bin tuttu, çantası suluğu terliği falan derken 4,5-5e patladı diyebilirim 🙂 kalemler bic, diğerleri de yazan markaları aldım
[silindi] Seftalikokuluhikayem20 Bugün birazını aldim listenin 1200 lira falan tuttu daha beslenme çantası suluk gibi şeylerini almadim sanırım bi 3 binin üzerinde tutacak. Fiyatları görünce gözlerim açıldı 👀 bu şekil:)
Seftalikokuluhikayem20 myarenb Ooo liste baya kalabalık bizde yok bunların çoğu bize marka olarak faber castell istediler
momandad_16 myarenb ne kadar fazla şey istemişler bizden sadece 2.500 kırtasiye parası istediler kendileri alıcaklar bence böylesi daha iyi
Nltka Öğretmenimiz faber Castell veya prit istiyorum bim markası study asla istemiyorum dedi . Verilen liste 5 bin tuttu. Devlet anaokuluna verdim ilk senemiz yani devlet nasıl böyle anlayamadım . Özellerde pahalı tabiki ama devlette ucuz değil gibi ya
Seftalikokuluhikayem20 Nltka Bizden de faber castell istediler bizimde devlet yani valla acımıyor lar illa marka olsun diğerleri güzel boyamıyor diyorlar devlete bide her ay aidat parası da vercez yani herşey para para
myarenb Seftalikokuluhikayem20 devletse az oluyor listeler, özel kreşte böyle malesef hatta başta 10 bin kırtasiye parası istiyorlardı, liste verince daha az tutmuş oldu
Seftalikokuluhikayem20 myarenb Olabilir canım doğrudur özele göndericeksen yine iyi tutmuş çok tutmamış
myarenb momandad_16 kırtasiye kısmı 2540 lira tuttu aynı şey aslında, peçeteler falan ekstra oldu. normalde 10 bin istemişlerdi, sonra liste vericez dediler. bu listeyi öpüp başıma koydum o yüzden 😂
Seftalikokuluhikayem20 [silindi] Evet fiyatlar uçuk ama araştırın tek kırtasiye ile kalmayın herşey pahalı dediğim gibi termos arıyorsan eğer migros da çelik termoslar 189 TL kırtasiyeye sordum aynı marka 430 TL demişlerdi