ozlem34_ hayranlık için değil ama bu genelleme canımı sıktığı için gercektej üzülüyorum herkes ilgisiz değil bunu biraz olsun göstermek istedim çünkü ikinci cicugq karşı çok farklı bir tutum var sanki başkasının çocuğu ikinci çocuk 🙄ki insan sokakda gördugu bir bebeğe bile kiyamazken kendi evladini nasıl ayırır . Benim küçük kızım anı dogum oldu premature kordon dugumlenmesi üzerine açık sezaryan kararı alındı bebek rahime iniyordu o sırada hastanede tek basimaydim annemlerde kalmıştım hastane yakın diye kızımda ben hastaneye gittiğim saate uyuyordu annemde ben bakarım ağlarsa durmazsa getiririm yanına dedi ona güvenip bıraktım ki doktor direk dedi acil ytis bebek anneyi zehirlemeye başlayacak ölmüş olabilir anneme haber verdim böylelikle kızım orda kaldı ben doğuma girene kadar onunla görüntülü konuştum 19 aylikfi kızım kardeşi doğduğunda o da 30 haftalık doğduğu jcin 65 gun kadar küvozde kaldı malesef ama.ben hep kızımı kardeşi olacağına hazırladım pedegog desteği aldım kardeş kıskançlığı olmasın önüne geçelim diye ben tandem emzirme yapmak istiyordum çünkü kızım henüz ek gıda az miktarda alıyordu alerjiis var diye ben 20 ay resmen sadace ot yedim yani ne et ,tavuk ,balık ,kuruyemis ,süt urunleri hiç bir şey tukemedim doğumdan sonra da kızım küvozde diye ilk sutumu sagdim sonraki sütü kızımi emzirdim böyle böyle diğerine her seferinde ilk onun sütünü sağıp dolaba koyuyordum geri kalanını büyük kızım emziriyordum küçük kızımı çünkü küvozde diye NG takiliydi 800 gram doğdu hemşireler bir şırınga kadar besliyorlar di