Kızlar 25 aylık oğlum yanımda otobüste yabancı bir adam oturunca ağlıyor korkuyor oturmamı istemiyor daha önce de doktorda sadece sedyeye yattım diye kıyameti koparmıştı. Babasının yanına oturmamı bile pek istemiyor aramıza giriyor hemen. Bu normal mi benzer durum yaşayan olduysa sonradan geçiyor mu nasıl davranmam gerekiyor bilmiyorum