Ya kızlar oğlum Şubat ayından beri özel bir kreşe gidiyor (işyeri kreş desteği ile) yani ücretsiz tam gün şeklinde. Ama her Allah’ın günü okula mutsuz ağlayarak gidiyor 1 gün iyiyse 4 gün ağlayarak gidiyor. Ha alışır ha alışır diye diye 7 ay geçti.
Bir kısmı resmi tatiller bir kısmı hastalıklar diyerek ara ara okuldan uzaklaşınca tekrar adapte olamıyor diye düşünüyordum ama artık gerçekten yıldim sürekli kavga gürültü aglamalarla çıkıyoruz evden. Sizce okuldan almalı mıyım okul değişikliği yapmalı mıyım bu tarz deneyimleri olanlardan fikir bekliyorum