prenses_annesiiii Kızlar ben açık.ogretimden çocuk gelisimi okuyorum bu yıl kayıt yenilesemmi bilemedim 2.sinifim.kayit yenilem 3 bin küsur acaba ilerde.isime yararmi yoksa bu devirde cokmu zor atanmak boşa okumaktan korkuyorum siz olsanız napardiniz
sencokbiliyon prenses_annesiiii çocuk gelişimi ile atanmak çok zor ancak, 4 yıla tamamlarsanız şansınız daha fazla olur. Benim arkadaşım üniversitede o şekilde yapmıştı.
Minnakordek Atanma şansı zor çünkü bölüm ne kadar güzel olursa olsun itibarsizlastirdilar. Çok fazla mezunu var hatta üç kişiden biri mezun ama bence kendinizi geliştirmek için okuyun. Atanma şansınız tıbbi sekreterlikte daha yüksek