prenses_annesiiii Kızlar ben açık.ogretimden çocuk gelisimi okuyorum bu yıl kayıt yenilesemmi bilemedim 2.sinifim.kayit yenilem 3 bin küsur acaba ilerde.isime yararmi yoksa bu devirde cokmu zor atanmak boşa okumaktan korkuyorum siz olsanız napardiniz