Oğlum 4 yaşında bezi bıraktık fakat bir sorun var ki tek benim mi başıma geliyor öğrenmek istiyorum. Ne zaman sıkışıp tuvalete girsem anında oğlumun da tuvaleti geliyor bu bir tek be nim başıma gelmiyordur umarım annelerin yorumlarını da çok merak ediyorum 😂😂