Nursensglk evet ben memnunum. Regl düzensizliği (artış değil azalma oldu regl döngümde) dışında bir yan etki yaşamadım. O da benim için sorun değildi zaten.
helpp kanamadan kastınız regl döneminde artışsa hayır yapmadı. Aksine azalma oldu yani 2 ayda bir falan oluyordum uzunca bir süre. Sadece ilk regl olduktan sonra bir süre ara kanama yaşadım ama o da geçti. Ben memnunum. 2. Çocuğu düşünüyorum, ondan sonra yine bu yöntemle korunacağım