Kzlar oglumun yuzunde boyle sivilce gbi mi diyim isilik gibi mi blmiyorum bseyler ckkmaya baslamsti. İlk ckmaya basladigi hali ust fotograftaki gibi ama zamanla cogalmaya basladi. Buraya post acmstm bununla ilgili ama hala gecmedi bu durum. Kzlar sizce neden oluyorudr ya kafayi yicem. Sadece yzuunde var. O yzden alerji de diyemiyorum ki. 2-3 aydir var hemen hemen. Doktora gttm krem verdi surunce geciyor hamd olsun ama hep krem mi surecegim? Dusunuyorum ve sebebini bulamiyorum sizce nedendir? Boyle bsey yasayan oldu mu? 12 ay 22 gunluk. Alttaki fotoyuda demin cektim; pek belli olmuyor ama goz altlarinin dibine kadar cogaliyor. Nolucak boyle ya cildircam

