Kızım 25 aylık. Yani 2 yaşında. Öğlen 1 uyku yapıyordu onu da yapmıyor gerçi ama. Her uykudan kalktığın da sabah hariç, öğlen uyursa yani deli gibi ağlayarak kalkıyor. Sanki birsey olmuş gibi ağlama krizine giriyor yarım saat sürüyor. Ne yaparsam düzelmiyor artık yoruluyor öyle susuyor bende o ara tımarhanelik oluyorum. Böyle olan var kimi ? Bir an önce büyüsünler ya.