bizde de durum aynısıydı çok şükür babası ile biraz atlattık o durumu. Bebeğim 13 aylık, babası yıllık izindeyken 1 hafta ilgilendi. Alt açma, yemek yedirme vs. sonra ona da gitmeye başladı. İşe başlayacağım şimdi anneanneye alışmaisürecindeyiz. Anne sütü alan bir bebek, meme istediği zaman ağlıyor genelde. Nadir de olsa ben odadan çıkınca da
ağladığı oluyor