Kızlar daha önce biberon ve emzik almadığı için yazmıştım bugünden itibaren meme ile oynamaya kendini geri çekmeye başladı bezini de kontrol ediyorum normalden az yapıyo sanırım atak haftası ama aç kalıyo uyumak da istemiyor uykuda biraz emdiriyordum öğlenden beri hiç emmedi desem yeridir sürekli ağlıyor kucakta durunca sıkıntı yok ama .. ona bağırdım kendimi çok kötü hissediyorum baş edemiyorum 3,5 aylık siz nasıl aştınız bu durumu