Birdunyabircennetannesi Birini çıkarmak için imza toplayıp polise mi gitmek gerekiyor polis kararıyla mı çıkarıyorlar?
Deletedmom_220 Birdunyabircennetannesi bildiğim kadarıyla o evi apartmanca ortak satın almak gerekitor
Ogulluana Birdunyabircennetannesi sulh cezaya sanırım dilekçe vermeniz gerekiyor yani mahkeme kararıyla çıkıyor
etisekeri Birdunyabircennetannesi sene 2013 kötü işler yapan kişileri çıkarttıramamıştık. En son deli bir komşu çocuklara sürekli cama top attırdı ev sahibini çağırırdı yaptırtırdı öyle öyle çıktılar. Kadınlar kocalarınıza sahip çıkın diye dalga bile geçiyorlardı
Birdunyabircennetannesi Ogulluana Allah’ın belaları her gece 12 yle 3 4 arası bağıra çağıra konuşuyor alt kattakiler Tüm mahalle dinliyor tüm apartman rahatsız Dün gece 2 kez polisi aradık gelmediler gece 4 de çenelerini kapattılar da öyle uyuduk
irmfndk Bilgisi olan beni de bilgilendire bilir mi altım da üstümde dolu ama memleketlerin de yaşıyorlar kılın evi ısıtamıyorum ara kat diye tuttuk ama onları şikayet edebiliyor muyum?
Birdunyabircennetannesi irmfndk Bunu bildiğim kadarıyla şikayet ediliyor Ama yaşamıyorlar kışın diyorsunuz bu konuyu bilemeyeceğim Ama normalde eğer komşunuz açmıyorsa eviniz ısınmıyorsa şikayet etme hakkınız var diye biliyorum
Birdunyabircennetannesi irmfndk Bu durumu bilemiyorum açıkçası bilen varsa yorum yapsa daha doğru olur
_YanakReisinAnnesii etisekeri bu nasıl bir arsızlıkmış böyle, bu tarz işler yapıpta rahatsız olup çıkarttıramamanız da ayrı bir şok zaten