Ya kafayı yemek üzereyim artık gerçekten sinirden ağlıyorum her şeyini yapıyorum tam uyudu diyorum yine kıpırdıyor mızmızlanıp ağlıyor gerçekten bu böyle 1 -2 saat sürüyor ve ben çok yoruldum ne yapmam gerekiyor sizde yaşıyor musunuz çözümü var mı bunun? 3.5 aydan beri uykuya direnmesi bitmedi duşlar masajlar neler neler yapıyorum yok kavga kıyamet uyuyor ona bakabilmek için bende uyumam lazım ama yok asla yarım saate bir kalkar bi saate bir kalkar gündü zaten zorla oda yarım saat var yok bi çocuk hiçmi uykuyu sevmez şaştım kaldım herşeyi zor bi bebek artık çok yoruldum anne olmak çok zormuş