antabus123 Selamlar, 4 ay 16 günlük bebeğim var. Ankara’da yaşıyorum. Belirtmemin nedeni bölgesel derece farklılıkları olması. Gece uyurken bebeğinize ne giydiriyosunuz ?
karagozolmez antabus123 ankaradayım akşamları serin oluyor diye uzun alt üstü de zıbın bir şey örttürmğryor bebeğim
onefinemom antabus123 Kısa kollu zıbın ve şort. Evin içi hala sıcak oluyor cam kapalıysa uzun giydiremedim haşlanır diye 🥺