sporcuanne14 emziriyorum ,mama da almıyor benim bebek ekgidaya da geçtik ama öyle aman aman tabaklar yemiyor yani velhasıl dolu dolu sütüm var olmasına rağmen ve yağlı olmasına rağmen benim bebe 7 aylık olmak üzere kilosu 6,7 yanisi demem o ki emziremekle olmuyor o kilo olayı tamamen bebeğin metabolizması ve genetik bir de hareketli bebekse yapacak bir şey yok ki doğum kilosu kaç bilmiyorum ama 4 aylık bebek için 6,5 kilo gayet iyi