Daha öncede bir post açtım ama hiç cevap alamadım.Oğlum 28 aylık tuvalet eğitimine başladık bir hafta oldu.sabah ve öğlen uykusundan kuru kalkıyor,tuvaletinin geldiğinin farkında tutuyor fakat yaparken inanılmaz ağlıyor.anne çiş diyor oturuyor ama kendini tutuyor yapmak istemiyor kalkıyor.Korkusu lazımlık değil yapmaktan korkuyor en son tutamayınca artık bırakıyor ayakta.Çok ağladığı için hazır olmadığını düşünüyorum fiziken hazır sanırım ama psikoljik olarak değil. Herkes açtın kapatma modunda ama bu kadar ağlamasını ve bir haftadır ilerleme kaydetmemeyi normal bulmuyorum.Geri bezleyeceğim sonra deneyeceğim.Bu şekilde olup ilerleme kaydeden oldumu merak ediyorum devam etmeli miyim kafam çok karışık..