Merhaba tam 7.gun bugun oturtuyorum kalktıktan 5 dk sonra yapıyor çişi kakayı napacağım bılmıyorum hıc ogrenmeyecek gibi söylemeye yeltenmiyor bile napsam sık sık oturtsam mı yoksa rahat mı bıraksam bilemedim ne zaman yapacak gibi desem ya yapıyor ya da kalktıktan sonra yapıyor cok yoruldum bıraksam mı bilemedim