Oglunasikbiranne08 Büyük oğlumda hiç sorun yaşamadık bu sene kardeşi ile gidecek kardeşine okulunu anlatıyor ben yan sınıftayım vs vs diye zaten geçen sene küçüğü sürükleye sürükleye eve getiriyordum bende kalıcam diye ağlıyordu 😂😂 Biz çocukları arada babaannesine,yengesine vs bıraktığımız için akışkanlar sanırsam. Evdede sıkılıyorlar ve çok da sosyaliz o yüzden beni aramıyorlar. Sizi alacağım diye söz veriyorum, beni arayabilirsiniz diye konuştuk gayet olumlular bu gece hevesden bir hal oldular 😂 traşlar olundu kıyafetler hazırlandı bayram havasındayız baya bakalım yarın neler bekliyor bizi 🥰