Benim için tek çare emmeyi öğrenmesi oldu ama 3 ay çektim 🥹 lansinohlar, lanolinli başka kremler, gümüş kapaklar, ayva jelleri, tahin kantaron yağları, garmastan… Hiçbir şey fayda etmedi maalesef. Bir göğsüm diğerine göre daha iyi durumdaydı öbüründe bildiğiniz açık yara vardı. İyileşene kadar daha iyi durumda olanı verdim diğerini sağdım. Sagdigim iki haftada falan tamamen iyileşti kendi kendine. Sonra baktım meme reddi yapacak çünkü sağıp biberonla veriyorum, sagmayi bıraktım iki hafta sonra. Diğer göğsümde de yarık vardı o da 3 buçuk aylıkken falan iyileşti, öncesinde hep kanıyordu bebeğim kan emiyor kan kusuyordu.. Emmeyi öğrenene kadar rahat edemedim.