pamukseker_ allahım tez zamanda sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Doktorun farkedip iğneyi vurması gerek. Erken doğumsa doktor da tahmin edememiştir. Benim kızımda gelişim geriliği vardı, 32.haftadan itibaren hep tetikteydik, ciğerlere bakıldı ve ona göre sezaryen öncesi iğne vs gerekmediğine kanaat getirdiler. Yani bu durum eğer prematüre ani doğum falan değilse doktorun ihmalinden kaynaklı gibi duruyor