Bebeğim 6 aylık kalça çıkıklığı için 3 aydır gece gündüz alt değişimi banyo hariç ortez kullandık. Son kontrolde 12 saat takmanız yeterli dedi doktor. 1 ay süreyle. Sonrasında bırakırız dedi. Ortez kullnıp tamamen tedavi olan var mı bu yollardan geçen varsa dertleşelim. Zonguldak Bülent Ecevit araştırma hastanesine gidiyoruz.