Tubay- merhaba, dakikada 50-60 nefes alması lazimmis oğlum 54 nefes aldı diye hastaneye goturmustum ve direkt solunum sıkıntısı diye küveze girmisti. Göğsü çok inip kalkiyorsa, hızlı nefes alıp veriyorsa, dudak çevresinde morarma varsa nefes zorluğu oluyor diye biliyorum. Benim oglumdan da ses geliyordu ama zaten kuvezden çıkmıştır uzun süre entube olduğu için tıkanıklık olmus o yüzdenmis. Arada bir de nefesini tutup sonra hızlı hızlı nefes alıp veriyordu, bu normalmis bunu her bebek yapar demişti doktorumuz