barbarosunannesi cnm bizde kullandık neocate yeni kullanmaya başladıysanız çok normal bu durum alışma süreci benim oğlum 1 hafta yapmadığı bile oldu alışana kadar mamaya biraz sancılı atlatabiliyorlar bu süreci, kakası yeşil ve ağır kötü kokulu olacak gaz çıkardığı zamanda aynı şekilde bu durum seni telaşlandırmasın mamadan dolayı oluyor hepsi tadı ve kokusu gereği diğer mamalara kıyasla diyetetik bir mama olduğu için biraz kötü kokuyor umarım bebeğin içebilir cnm Rabbim yardımcınız olsun zor bir süreç yardımcı olabileceğim bir konu olursa yazabilirsin cnm ❤️