RumeysaNy Hanımlar normal doğumdan sonra basur problemi oldu sizlerde de olduysa bu sorunu geçirmek için neler yaptınız acill cevap
26merve26 RumeysaNy beeen 😩 valla hep kantoron yağı sürdüm artı malum hem doğum hem oradaki acı kabızlığa neden olabiliyor umarım yokturda bunun için gliserin kansuk diye bir fitil var rahat dışkılamak için Buda ekstra bir öneri 😇
bosanbacim RumeysaNy ikindigimiz için oluyor fitil vermesi lazm doktorun o cok iyi geliyor rahatlatıyor
Mugerrr RumeysaNy kayısı erik gibi bağırsağı çalıştıran şeyler yemeye çalış. Muz filan yiyin deme çok kötü oluyor. İki doğumdan sonra da oldu ama 2. Doğumdan sonra daha büyümüş basurum. Doktora da gitmedim hiç.
RumeysaNy İlk doğum olduğu için büyük bir ihtimal ile fazla ıkınmadan kaynaklandı basur problemi 1 aydır kabızlık çekiyorum ağrılar artık dayanılmaz oluyor sanırım zor geçecek…
alinbaby RumeysaNy bende aynı sıkıntıyı yaşadım fitil iyi gelmedi kuru meyveler kaynatıp içebilirsiniz ayrıca incir ve zeytin yağı sabah aç karınla beraber tüketin hiç biri iyi gelmezse bağırsak şurubu var onu kullanın muhakkak iyi gelecektir
26merve26 RumeysaNy valla ben 2 ay neredeyse fitille hallettim çünkü olmuyordu o kabızlık ne içersen iç ne yaparsan yap oluyor ne yazık ki hiç sıkıntıya girmedim 2 ay bununla hallettim sonra normale döndüm zaten ilklerde günde 2 fitil yapıyordum olmuyordu o kadar kötüydü 😩
RumeysaNy @26merve26 "#p32782607 sizede çok geçmiş olsun haklısınız söylediklerinizde ne yapsam olmuyor ağrılar artık ızdırap gibi artık bende fitil yazdirayim anca öyle iyleşecem sanırım