oncul Merhaba , bebeğim emmeye başlıyor ama sütüm 20 sn falan sonra iniyor hissediyorum yani , oda süt hemen gelmeyince huysuzlanıyor. Bu neden olur . Süt kesilme belirtisi falan mı Allah korusun yoksa normal mi sizde de oluyo mu ?
Nursensglk oncul normalı o zaten uyaran yolluyor meme beyine sonra süt üretimi başlıyor zaten olduğu zaman bi sızlama hissediyorsun gügsünde
oncul Nursensglk evet evet bi sızlama hissediyorum ve süt geliyor ama önceleri hissetmezdim yeni yeni olmaya başladı
Nursensglk oncul o duygu işte çok güzel bebek anne bağı işte bebeğiniz küçük sabırsıZlanıyor ondan mıkırdanması
Ardenaden Cok normal ki sutunuz kesilmez sutunz var artik guj icnde surekli emdigi icn meme biriktirmyor emerken iniyor sut
oncul minnoskonunannesi hala hemen inmiyor sütüm 10 saniyeyi falan buluyor bazen daha uzun ama normalmiş ☺️
minnoskonunannesi oncul çok teşekkür ederim bende sütüm mü azaldı diye korkuyorum neden bu şekilde oluyo acaba