Kısmetse tainimiz seneye. Her sene hazırlanıyoruz gidemedik gitmedik. 3 senelik evliyim. Eşya alırken eşime sporcu dan alalım nasıl olsa gideceğiz yolda harap olmasın demiştim ama sağılsun eşyaların en iyisini aldı (beyaz eşya).
Peşinde eşyaları götürsen bi dert götürmesen bi dert. Tutupta bir sürü yol parasını vermekte istemiyorum.
Evde neler fazlalık .
Gideceğimiz yerde nelere dikkat edelim