Arkadaşlar bebeğim 10 aylık ve maşallah çok sağlıklı bir bebek. Alerjileri için kan verdiğimizde NEU değerinin çok düşük olduğunu gördük. 0,77 değer. Araştırdığıma göre bağışıklık sistemi ile ilgiliymiş. Yarın doktora gideceğiz ama araya haftasonu girince üzüntüden mastit oldum geceleri uyuyamıyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı. Normal bir durum mu? Bilenler yazsın lütfen. Bebeğin genel durumu boyu kilosu normal