Memleketteyim kırıkkale de bir saat önce sallandık evimiz 4. Kat en üstteyiz ve daha fazla hissediliyor sanki kızımın biri yanımda biri annemle diğer yatakta yatıyordu uykuya oldu deprem ama nasıl korktum depreme çok kez şahit oldum ama ilk defa bu kadar korktum ya ev yıkılırsa çocuklarım ikisi farklı yerde nasıl kurtarabilirdim diye 😔 tabiki taktiri ilahi rabbim ne isterse o olur ama korktum iste 😱