1234hevlin bizim ki de 2.5 aylık geçen hafta 3 gün yapmadı doktora götürdüm lavman önerdi, ama 10 gün bekleyebiliyormuş bu sıkıntı bende beklemek istedim eve gelince yaptı rahatladı. O üç gün ne cektigimi Allah biliyor çok zorlandım. Karnına masaj, ayaklarina masaj, zeytinyağı herşeyi denedim. şunu farkettim ki süt ve tavuk yedigim zaman bebeğim rahatsizlaniyor bende bu ikisini azalttım rahatladı