kubusss ekimde belli olcak .umarim dwvam ettirilir.yoksa buyuk haksizlik.resmen uzmanla olmayan arasinda 7bin fark var suan.bende seneye 10.yil dolacak benden once uzman olanlar 1 2 sene fark uzman oldurlar ve benden cok aliyor boyle de dvm etcekse bu haksizlik.