mutlubirrannee canım dil bağı benim bebeğimde de vardı 15 günlükken kestirdik 5 dk da kimi dursun falan dedi ama çok araştırdım ilerde meme yada mama reddi yapar vs çok okudum işi şansa bırakmak istemedim ve kestirdik ya daha kuvvetlı emmeye başladı hissettim yani sonuçta dilden kuvvet alıp damağına sıkıştırıyo memeyi etki etmemesi imkansız bence bi kestir bak iyice derisi kalınlaşmadan çünkü biz cerraha gittiğimizde bi ton 6,7,8,9 aylık çocuk doluydu anesitezi ile kesilecek olan büyüyünce anestezi ile oluyor çünkü