Ya oğlumun ige değeri 3222 cikiyo sadece deri testi yaptilar çocuk enfeksiyon, gastroenteroloji bu bölümlere gönderdiler burdaki yapılan herşey temiz çıktı .
Alerjiye kandanda bakılması gerekmiyor mu 4 yaşında bu çocuk şimdi ben napicam 1 senedir boy kilo uzamiyordu ya alerjisi varsa sürekli o gıdaya maruz kaldığından kabızlık ve kilo alamiyor bıyu uzamiyorsa?