Pelinn3 Bebeğim emzik kullanıyor 4 buçuk aylık emzigi kaynatsan olur mu çünkü kokuyor mikrop kapmasindan korkuyorum bazen kokuyor bide
birannebirbebek__ Pelinn3 Ben her düştüğünde kaynar su dökerdim üstüne çok kokuyorsa değiştirin bence
Mathilda_ Pelinn3 kaynatın sorun olmuyor ben her gece oğlumun emziğini biberonunu kaynatırım doğduğundan beri yapıyorum bide biz 2 ayda bir değiştiriyoruz
Mathilda_ Pelinn3 rica ederim♥️ bide ben hep sıcak su bulunduruyorum her düştüğünde içine atıp biraz bekleyip öyle veriyorum valla insan korkuyor bişey olur aman aman hasta olmasın bide sizinki çok küçük 4 aylık bebiş 💞
Pelinn3 Mathilda_ evet çok küçük henüz bu iyi fikirmiş bende bulundurayim bundan sonra sizin gibi yaparım