Kızlar,kızım akşam üstü ayağını mama sandalyesine sıkıştırmıştı biraz ağladı bende o anlık agrı zannettim oyaladım ettim biraz rahatladı ama bu gece neredeyse hiç uyumadı sol baldırı da şişmiş. Ara ara bir anda ağlamaya başlıyor. Sağlık ocağına götürsem anlarlar mı? Ne yapacağımı şaşırdım kremle ovdum ama o anlık rahatlıyor sadece sonra yine ağlıyor 😞 Hastanede domuz gribi salgını var o yüzden hastaneye götürmek istemiyorum. 🥺